Zlatan gjorde två drömmål......

NU HAR DET LOSSNAT FÖR ZLATAN.
Bildextra – steg för steg.
Bildextra – steg för steg.
Zlatans drömlobb som gav 1-0 Zlatans andra drömmål i matchen

Zlatan gjorde två drömmål

Innan dagens match mot Arsenal hade inte Zlatan gjort ett enda mål mot ett engelskt lag i Champions League.

Det dröjde en minut in på den andra halvleken så var den sviten bruten.

Och tretton minuter senare hade han gjort två mål.

– Zlatan är i form, konstaterar Viasats Glenn Strömberg.

Arsenal hade inte fått en bra start på det första kvartsfinalmötet mot Barcelona.

Men Manuel Almunia i målet hade hållit dem kvar i matchen och inför paus var det fortfarande 0–0, trots 69 mot 31 procent i bollinnehav till Barcelona.

Men i den andra halvleken var det Almunia som fick bli syndabocken.

Det dröjde en minut sedan var det 1–0 till Barcelona. Och det var Zlatan Ibrahimovic som spräckte nollan.http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/championsleague/article6880072.ab


Kommentarer:

1 Stevie:

Godmorgon Roffe!



jag ska åka till Bornholm idag. så jag håller "Bloggpaus" till Måndag kväll.

Jag har förprogrammerat mina inlägg, så de kommer förhoppningsvis att publiceras på de tider de är ställda på.

Men jag svarar inte på kommentarer innan måndag kväll.



Så jag önskar Dig en Trevlig och Glad Påsk! :)



Ha en skön Skärtorsdag.



Kram

Stevie

Kommentera här: