Iron Maiden till Ullevi - 1JULI 2011

Iron Maiden gav i somras den hittills största festivalkonserten i Sverige när bandet spelade på Sonisphere i Stockholm med 47 000 i publiken. Nu har engelsmännen beslutat sig för att förlänga sin turné The final frontier tour till nästa år och de kommer till Göteborg och Ullevi den 1 juli nästa sommar.

Bandet spelade på samma arena 2008, då de också gav en konsert på Stockholms stadion. Basisten och bandets grundare Steve Harris säger i ett pressmeddelande att de som alltid ser fram emot att spela i Göteborg och att de ska bjuda på en en spektakulär show med en annorlunda spellista och mängder med utrustning.

Biljetterna till konserten släpps den 30 september.

WWW.GP.SE


Kommentarer:

1 Yvonne:

Claudia är en härlig ,fantastisk människa.Tror inte någon vet vem vi är (än)Så vi slipper paparzzifotografer;) .Kram!

2 Sita:

Nej det är inget kul att vara sjuk. Dotter ringde Sammy idag o fråga om jobbet, nä sa han jag har fått en tjej från arb.förmedlingen som jag får mer bidrag för. Vilken gris. Han hade ju lovat henne. Kram

3 Mita:

Nu har regnet dragit vidare,men blöta blev vi förut,

Hur gick det med jobbintervjuven?

Kramiz!

4 Fenixmona:

Godmorgon! Nej, barnbarn har jag men inte har de tid med oss...jag ser dem inte så ofta för de bor flera mil ifrån oss! Kramiz

5 biggan:

godmorgon, roligt att dom ska spela här kram biggan

6 Veiken:

Då kommer vi att sitta på en speciell plats utanför Ullevi med picnic och njuta av musik och ett fantastiskt väder (hoppas jag). Ha det gott!

7 Mi:

Hejsan! Önskar dig en fin o solig onsdag. Kramar!!

8 Mita:

Hallå, det var ett tag sen du skrev i bloggen,hoppas allt är bra,

Kramiz!

9 Mi:

Tittar inh för att önska dig en riktigt fin vecka. Kramar!!

10 Mi:

Hejsan roffe! Hur har du det? Jag känner mig jäkligt låg. Min mamma gick bort idag. Fy fan! Kramar!

Kommentera här: