Justin Biebers tjej dödshotad av fansen!



Selena Gomez, 18, har blivit dödshotad av Justin Biebers fans.
Stjärnan har fått flera hotfulla meddelande efter att bilder från deras kärlekssemester publicerats.
"Låt Justin vara, din pedofil. Jag kommer att döda dig mitt i natten", twittrade ett av Biebers fans enligt Dailymail.co.uk.Justin Bieber, 17, och hans flickvän Selena Gomez, 18, njöt av en avslappnande kärlekssemester på Hawaii. Och snart spred sig bilder där paret hånglade, badade och skrattade tillsammans. Men inte alla uppskattade stjärnornas kärleksbilder.
"Jag hatar Selena Gomez för att hon tagit min man" är en kommentar på Facebook som lockat till sig närmare 2 000 elaka kommentarer.

EX
Workr.se The Slanket
Club4Beauty.se

Kommentarer:

1 attis:

Gomorron. Det är bara vissa saker man måste köpa. Tnadkrämen kostar inget. Det du fåt nu måste du ju köpa. de grejorna hoppas jag över.

Kramen

2 Hebbe:

Mors..Ja jag tänkte väl det,,vattnet är väl i kallaste laget än,,Haé Bra.

3 Margit:

Roffe, så du har REDAN badat ute!! Det kan väl inte vara så varmt i vattnet ännu?

Sitter och väntar på att det skall bli sol och VARMT idag, enligt prognosen. Man får hoppas att det stämmer.

Kram på dej Roffe! Ha det så gott!

4 Mita:

Inget badande än,vattnet måste väl vara isande kallt och har inte hunnit värmas upp än,det har ju varit så kallt i luften.

Men varmare väder väntas så det blir skönt,

Kramiz!

Kommentera här: