JAG GLÖMMER ER INTE!!!!!

Till alla som är på min blogg...! Jag tycker om att höra om dej och din familj, om goda nyheter och som stöd under de mörka dagarna. Jag älskar bilderna och allt annat. Om du känner det eller inte, så besöker jag dig från gång till gång (på eran blogg). Tack så mycket för att du vill vara en del av mitt liv, oavsett om vi talar regelbundet tillsammans eller inte, du är fortfarande i mina tankar. Jag önskar jag kunde träffa alla någon gång.

Låt oss se vem är uppmärksam? Om du gillar denna post, kopierar du den till din status för bara en minut.

Kommentarer:

1 fenixmona:

Godmorgon i stugan denna tisdag! Kramiz

2 anna gunnarsson:

Hoppas du mår bra Roffe! Och att du trivs med utbildningen och med dina nya kurskamrater. Det har varit en lugn påsk. Kalas påskafton hos Sara som har fyllt 30 år. sen har vi mest varit hemma. Barnen har varit sjuka denna veckan men är på bättringsväg. Rebecka o Bella åker med Mia o Hebbe till Nettan o Tompa imorgon. Nettan är klar med sin lärarutbildning nu. Vi hörs! Kramar Anna

Kommentera här: