Rihanna klar för Peace and Love

NÄR DET ÄR DAGS DÅ SJUKSKRIVER HON SÄKERT SIG,SOM ALLA ANDRA ARTISTER SOM SKA KOMMA.

Peace and Love-festivalen har gjort klart med ett kanonnamn.

Nöjesbladet kunde idag avslöja att Rihanna gästar Borlänge i sommar.

– Vi är oerhört stolta, säger Ronny Matsson, pressansvarig för festivalen.

Bokningen är ett jättelyft för festivalen, som pågår mellan den 26 och den 30 juni.

– Vi är oerhört stolta över att få hit en så namnkunnig artist som varit så oerhört framgångsrik de senaste åren, sägerRonny Matsson, pressansvarig för festivalen.

Rihanna har världshits som ”Umbrella”, ”Only girl (in the world)”, ”Disturbia”, ”What’s my name”, ”Man down” och ”We found love” på sin resumé. Hennes senaste album "Talk that talk" släpptes i november förra året.

Några av de artister hon samarbetat med är Jay-Z, Kanye West, Coldplay, Justin Timberlake, Timbaland, Eminem, Drake, Ne-Yo och Maroon 5.

Andra artister som är klara för Peace and Love i sommar är Kent, My morning jacket och Lars Winnerbäck

AB


Kommentarer:

1 Mita:

Jag har bara bärbar dator och det funkar hur bra som helst att sitta lite varstans och blogga. Vid skrivbordet,i soffan, köksbordet,ja man kan ju flytta runt lite som man tycker.

Tråkigt om du tappat den röda tråden,men den kanske hittas igen..L...

Kramen*

2 Yvonne:

Många bilder har det blivit av alla barnen och barnbarnen.Kram!

3 Ida:

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

4 Fenixmona:

Godmorgon! Det gick fint att jobba igår men datorn här hemma får vila lite för jobbet måste ju prioriteras ett par dagar. Kramiz

5 biggan:

godmorgon, jag vet inte ens vem det är, sorry ingen aning, kram biggan

6 Skruttmärtha:

Om det är någon annan som fått

jobbet du sökte tycker då jag att man

kan vara sjysst och säga till att

platsen är tillträdd.

Lycka till, hoppas att du hittar ett jobb!

Ha en bra dag

Kram från Gun-Britt

7 Camilla:

Hoppas att hon kommer som lovat då.

Kram!

8 Mikael:

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

9 Mikael:

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

Kommentera här: