Kommentarer:

1 Nett:

Mumsigt :) Kram

2 Sita:

Vad, sitter du o äter hela den själv? Jo då gör det du jag missunnar ingen något som jag inte vill ha själv. Smörgåstårta o Semla vill jag inte ha. Kramar

3 Fenixmona:

Den är god! Kramiz

4 Skruttmärtha:

Mumsigt det ser ut.

Var den god?

Fick du någon inspiration när du

var i Skövde.

Har du inget hört om städjobbet?

Ha en bra dag.

Kram från Gun-Britt

5 biggan:

sååå gott det ser ut, kram biggan

6 Veiken:

Jösses, äter du den själv? Jag älskar smörgåstårta så jag förstår att du njuter! :) Ha det gott!

7 Mita:

Vilken läcker tårta,du festar till det lite så här på vardan..L..

Kram och ha en fin kväll

8 Fenixmona:

Nej, någon resa utan gubben kommer jag inte att göra...skulle inte alls vara kul...Kramiz

9 Camilla:

Mums!

Är det någon som fyller år?

Kram!

Kommentera här: