Skottdrama på köpcentrum

HELSINGFORS/STOCKHOLM. Skottlossning rapporteras från ett köpcenter i Esbo i Finland.

Fyra människor har dött i skottlossningen i Finland, säger polisen i Esbo till Yle.

TV-kanalen uppger också att polisen vet vem gärningsmannen är, en man född 1966.

Full panik utbröt i förmiddags efter en skottlossning på köpcentret Sello i Esbo, utanför Helsingfors. Fyra människor har dött i skottdramat, säger finska polisen till Yle. De döda är enligt dessa uppgifter tre män och en kvinna. En av männen ska ha träffats av två skott i huvudet, och kvinnan ska ha träffats i magen. Enligt Yle ska skytten ha använt ett 9-millimeters handeldvapen.


Kommentarer:

1 syren:

Så tragiskt! önskar dig Gott Nytt År!

2 paloma:

Gott nytt år Rolf! KRAM

3 Lotta:

Grattis till din snygga design!

Jag önskar dig också ett riktigt

Gott Nytt År.

Kram

4 Marran:

Gott nytt år!

5 Lena Svensson:

Hallå igen :) har inte skrivit på jättelänge, kom liksom av mig när jag hade datastrul och sen kom jag inte igång igen. men nu vill jag önska ett riktigt Gott Nytt År

Kram Lena

6 Sebbe:

GOTT NYTT ÅR =)

Hoppas 2010 blir ett riktigt bra bloggår!

Kommentera här: