IMORGON ,ÄR DET UPP TILL BEVIS....

SKA PÅ ANSTÄLLNINGSINTERLJUV,TÄNK OM MAN FÅ ETT JOBB I DESSA TIDER,SKULLE VARA UNDERBART.VARIT BAGARE I 19 ÅR.HOPPAS MAN FÅ DET.SEN ÄR DET LETA BOENDE,FAST I BÖRJAN FÅR MAN PENDLA 8 MIL ENKEL RESA,DET ÄR PÅ NATTEN,SÅ MAN FÅ SE UPP FÖR RÅDJUR + ANDRA DJUR.HAR MAN JOBBAT NATT I 15ÅR ÄR MAN VAN VID DET.TJÄNA BÄTTRE PÅ NATTEN ÄN PÅ DAGEN.
IDAG HAR MAN SOLAT VID VÄTTERN HELA DAGEN OCH BADAT.NU ÄR MAN PEPPARKAKA.
IMORGON EFTER INTERLJUVEN,DÅ BLI DET SOLA OCH BADA I VÄRNEN,VID LIDKÖPING.

Kommentarer:

1 Mi:

Grattis att du kommit till en intervju. Hoppas att du får jobbet. Jag ska hålla alla mina tummar och tår för dig Roffe. Ha en bra kväll. Kramar!!

2 Christina:

Jag har provat Marabou Passion och tyckte den var helt ok. Men det finns inget som slår Frukt&Mandel!! =)

3 Sita:

God morgon. Klart jag håller tummarna för dej. Kram

4 Fenixmona:

Håller tummarna för dig! Hoppas du får jobbet! Kramiz!!!

5 tomtan:

Håller tummarna så att de blånar!!!!!! Hoppas!!!! Hoppas!!!!

6 Yvonne:

Bra om du får jobbet.Boendet brukar ordna sig.Jag ska hålla tummarna för dej att du får jobbet.Kram!

7 Mita:

Jag håller också tumarna för dig,hoppas verkligen du får jobbet,

Kramizar!

8 [email protected]:

Oh! Rolf! JAG HÅLLER MINA TUMMAR ATT DU FÅR JOBBET!! Hoppas du får en härlig dag med! I dag skall vi ut och sola med, bara lillan ville vakna någon gång=) hon sover ännu fast klockan är över 10.Hur går det med ditt rökstopp föresten? i går vr det 4 månader utan ett bloss för mig! Så skönt! kram

9 marre:

ser gött ut i vattnet, kallt eller varmt?

10 Mi:

Hoppas att det har gått bra för dig. Kramar!

11 Mia64:

Lycka till med jobb intervjuen/Kram

12 biggan:

hoppas du får jobbet, kram biggan

13 Veiken:

Hoppas, hoppas det har gått bra för dig idag och att inga rådjur hoppade framför bilen.....

14 Margit:

Hur är det med "pepparkakan"????

Håller tummarna att du får jobbet OCH att du så kan få annan bostad på närmare håll!!!

Kramen vännen!!!

15 Fenixmona:

Godmorgon, godmorgon! Hoppas intervjun går bra och att vädret håller i sig! Kramiz

Kommentera här: