ONSDAG 23 JUNI


God morgon.Det var bara ett vanligt besök och rundvandring.
efteråt sa dom att dom inte hadde något jobb nu,så dom
skulle höra av sig till hösten om det bli något.så är det när man
hoppas för mycke,dom lät så positiva i telefon,bli annat när man träffas.
dom visade mig hur man tillverkade piroger och pizza.inget jobb
som jag varit med om innan,så hoppas på bättre jobb.än på fabriks golv.
Nu är det bara 2 dagar kvar till midsommarafton.efter jag varit där då åkte
jag till värnen och solade och tog mitt första dopp.så idag bli det vila,
solen tog mycke igår.ha en bra dag.kram


Kommentarer:

1 Fenixmona:

Så synd...Här är det ingen sol, den försvann igår! kramiz

2 Aurora:

Morn. Tråkigt att jobbet inte fanns. Men hur kan du bada i Vättern i Lidköping? Hoppas du hoppade i Vänern. Ha det gott

3 Yvonne:

Jag kör bil.Men Kjell har rätt till färdtjänst med ledsagare.Tråkigt med jobbet Roffe.men du får söka vidare.Kram!

4 Mita:

Tråkigt när dom låter så positiva sen blir det inget, du får försöka vidare, håller tummarna,

Kramiz!

5 tomtan:

Håller tummarna!

6 Iververa:

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Kommentera här: