TV4 tar tillbaka "Farmen"

Efter åtta år. Programmet som födde "Naken-Janne" är tillbaka.

Tidigare säsonger

Tidigare säsonger har bland annat spelats in i skärgården och Afrika. programmet sändes mellan 2001 - 2004.

TV4 tar tillbaka 2000-talets succéprogram "Farmen". Dokusåpan som gjorde "Naken-Janne" känd.

– Det är mer aktuellt än någonsin nu med intressanta premisser, säger programchefen Fredrik Arefalk till Dagens Media.

Programledare klar

När programmet ska börja sändas eller hur många avsnitt det blir är Arefalk förtegen om. Men det står klart att programmet kommer att utspela sig på en svensk gård och att prgramledare blir Linda Lindorff.

Konceptet med en bondgård och flera intressanta personligheter har visat sig vara en succé. Inte minst med de senaste säsongerna av TV4:s "Bonde söker fru".

nyheter24

The Slanket Gratisbio.se

Kommentarer:

1 Hebbe:

Jaha ska den komma igen,,Varför??.Ha en blra Alla hjärtans dag..

2 Sita:

Hejsan Roffe. Jag tror inte det blir någon höjdare att väcka gamla program. Hoppas du haft en trevlig alla hjärtans dag. Har feber än här. Kram

3 Yvonne:

Ha en skön dag Roffe! Kram!

4 Tomtan:

HAr de slut på idéer?!?!?!?! Snart behöver man ingen TV för de finns ändå inget att se på förutom reklam......

Hoppas du haft en bra allahjärtansdag!

5 Veiken:

Undrar vad Naken Janne gör nu. Frusit ihjäl kanske....

6 Mita:

Jag såg inte det programmet när det gick förra omgången,och det lär inte bli den här gången heller.

Kram vännen

7 biggan:

vad kul, den serien gillade jag, hoppas du hade en bra dag i går, kram biggan

8 Skruttmärtha:

Tackar för hälsning och kram som jag fick igår.

Ha en bra dag

Kramar från Gun-Britt

9 attis:

Hej roffe. Ursäkta att jag inte svarade igår. Hade problem med att skicka mail. Nu verkar det fungera igen. Hoppas din dag var bra. Naken Janne kan jag klara mej utan. Ha det bäst.

Kramen

10 paloma:

Vad roligt! Jag gillade farmen! Lärde känna Blondie. där! Usch för Naken Janne! Skum pung han har? ser ut som testilkell canser? hehe kram

11 Nett:

Repriser går alltid, fast jag såg inte farmen för 8 år sedan och lär inte göra det nu heller ;) Ha det fint!

12 Camilla:

Oj,hon såg ut som att vara lite nyfiken ;)

Kram!

Kommentera här: