Min kund vann 26,2 milj på V75....

Han spelade för över 1 000 kronor – och vann 26,2 miljoner på V75.

Nu berättar Johnny Wärnberg, ägare till Trav In i Avesta, om supervinsten.

– Det är en bekant till mig som vunnit, det är skickligt gjort och helt makalöst, säger Wärnberg.

Skrällarna duggade tätt under Bergsåkers V75-omgång och efter Truly Devoteds seger i den sista avdelningen återstod enbart ett system med sju rätt.

Utdelningen: 26 180 989 kronor.

 

Systemet var inlämnat på Trav In i Avesta som ägs av Sportbladets medarbetare Johnny Wärnberg. Wärnberg är en av profilerna i tidningens miljonklubb och är strålande glad när Trav365 når honom – bara minuter efter att det sista V75-loppet gått i mål.

– Det är en stamkund och en bekant till mig som vunnit, jag är lite paff. Det är helt makalöst att man lyckas få in den här raden och det är skickligt gjort.

 

AB

The Slanket Gratisbio.se
Har du en blogg? Tjäna pengar på den

Kommentarer:

1 Fenixmona:

Kul för de som vinner...bara de använder sina vinster klokt...Inte alla som gör det...kramiz

2 biggan:

kul vinna så mycket pengar, roligt du ska få dina med, kram biggan

3 Rossanna:

Hej, hoppas att du har haft en trevlig helg. Kram

4 Mitha:

Vilken vinst,grattis till honom. Lite avundsjuk blir man allt.

Nu har jag bytt bloggadress och finns på blogspot.

Kramiz!

Kommentera här: