Kommentarer:

1 Tomtan:

Hoppas de går bra på utbildningen!!!!!

2 Veiken:

Hoppas du vinner... Ha det gott!

3 fenixmona:

Godmorgon i stugan denna onsdag! Kramiz

4 Camilla:

Godis är gott.

Och gratis...det är ännu godare :)

Kram!

5 Aurora:

visst vill man det. Min bowlingkompis skrapade hem 1 muljon på Triss. HV? Sonen har inte det minsta intresse av dem men gubben svor rejält igår. Ha dé

6 biggan:

hoppas du får det :). nu kan du rösta igen roffe, hade varit jätte snällt krambiggan

7 Yvonne:

Godmorgon! Hoppas att du vinner!Det kan vara svårt att göra majonäs..Kram!

8 Skruttmärtha:

Jag har gjort testet!

Jag har haft tur många gånger och

blivit uttagen när jag anmält mej som

testpilot hos Smartson.

Är ni många som går kursen?

Ha en bra dag.

Kram från Gun-Britt

9 syren:

Hoppas att det går bra med din utbildning.Lycka till! kram

10 Veiken:

Jag hoppar den tävlingen. Hoppas du vinner du är väl med. Kram

11 Mita:

Godis är väldigt gott, för det mesta i alla fall. Hoppas det går fortsatt bra på din utbildning,

Kramen**

12 fenixmona:

Önskar dig en trevlig fredag! KRamiz

Kommentera här: